Recenze: Kniha, Spolubydlící

7. prosince 2013 v 14:03 | Tulačka |  Čtu
Já vím, delší dobu se neřídím dle novinek, co jsou v menu. Po dobu prosince a Vánočních svátků tomu tak ještě bude. Pokusím se ale do míry držet se dle boxíku s novinkami. Zatím to vypadá tak, že nálada na Cestu za zradou mi po škole moc nezbývá. Ale na Vánoce a na Silvestra je na co se těšit. Pokud je někdo kdo by četl rád mé řadové povídky, tak si to třeba i užije.

Spolubydlící

Autor: John Lutz
Originální znění: Single White Female
Žánr: Thriller
Počet stran: 216
Obsah: Volá Lisa. Ale kdo je Lisa? Proč volá Samovi? Ano. Sam je sukničkář a zřejmě neměl problém Allie s Lisou podvést. A ona se snaží předstírat, že nemá problém jej z bytu vyhodit. Najde si rychle novou spolubylící, protože vysoký nájem v bytě sama neutáhne. Hedra, nová pomocnice na placení nájmu, je tichá šedá myška, která její osobnost téměř uctívá. Je nevinná a naivně hloupoučká, až je jí Allie líto. Překvapení příjde však tehdy, když otevře její skříň, která je obsahem víc než podobná té její. Nervy drásající telefony nějakého úchyláka nejsou pro ní také nic příjemného. A zjištění, že ona se stala tou slabší ve dvojici jí na psychice vůbec nepřidá. Ale měla by začít rychle něco dělat, dřív než skončí ve vězení, nebo rozřezaná někde pod mostem.
Názor: No, dalo by se říct, že příběh byl ze začátku dosti vleklý. Člověk musel vyčkávat na nějakou akcičku. A na to, že jsem to našla v oddělení hororu tak mi to ani nepřišlo. Samozřejmě, že samotná představa, že vám někdo ukradne osobnost je děsivá, ale autor mi to asi nedokázal tak dobře nastínit, abych se vžila do role hlavní postavy. Námět a nápad byl ale skvělý. Ale knihu bych si asi znovu nepřečetla. Už nejen kvůli častým překlepům v textu.
Hodnocení: 6/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.